Jdi na obsah Jdi na menu
 


Samoléčení

15. 10. 2018

SAMOLECENI

LADÍM SE NA FREKVENCE ZEMĚ A VZDUCHU, VESMÍRU, UNIVERSA,.. (JAK NAHOŘE, TAK. DOLE, KAŽDÝ POUŽIJE SLOVA, KTERA. MU DĚLAJÍ DOBŘE) A IMIX 6(PRO TENTO DEN KONRETNE)

JSEM V REZONANCI S FREKVENCÍ DNEŠNÍHO DNE

UNIVERSÁLNÍ SÍLY TO S NÁMI MYSLI VŽDY DOBŘE!

PROMENUJI SE PROSTŘEDNICTVÍM FREKVENCI /ENERGIE DNEŠNÍHO DNE

TEN, KDO UŽ TROCHU VI...JE OTEVŘENÝ... MÁ "ZNALOST", ZE JEHO REAKCE NA PROSTŘEDÍ A REAKCE. PROSTŘEDÍ NA NĚJ JE DANA

PLÁNEM DUSE

VÝCHOVOU

KOMPENZACNIMI I OPOZICNIMI PROGRAMY VŠECH ZÚČASTNĚNÝCH

BLOKEM I MOUDROSTI /ZNALOSTI ZÚČASTNĚNÝCH

AUTOPILOTEM

I KDYŽ 'ME" NEBO NĚKOHO PRÁVĚ TEĎ OVLÁDNE AUTOPILOT, SÍLA ME MOUDROSTI A ZNALOSTI MI OZNAMI, ZE REALITA JE JINA, ZE "JÁ" NEBO "ON" NEBO OBA JSME V NEVEDOME NEBO I VEDOME REAKCI..

TÍM MŮŽEME DO URČITĚ MÍRY KORIGOVAT SVOJE CHOVÁNÍ A A REAKCI NA OKOLÍ NEBO I NA SEBE.

PŘESTOŽE NAUČENÉ.. BLOKOVÉ.. AUTOPILOTNI.. CHOVÁNÍ, VNÍMÁNÍ NÁS. NUTÍ K REAKCI, POMŮŽE, KDYŽ VÍME, ZE TATO. REAKCE NEMUSÍ BYt ADEKVÁTNÍ SITUACI A MŮŽE MÍT JINÝ VÝZNAM

DÁVÁM SVÉMU.. JEHO.. CHOVÁNÍ JINÝ VÝZNAM, JINOU DŮLEŽITOST

DÁVÁM SITUACI, UDÁLOSTI JINÝ VÝZNAM..

KAŽDÝ DEN PŘINÁŠÍ URČITE HRY, MÍCHÁ KARTY A UČÍ NÁS HRÁT PRO NOVÝ DRUH VÝHRY

HRA VYPADÁ STEJNĚ, MOŽNÁ I HRÁČI JSOU STEJNÍ NEBO PODOBNÍ

ÚČEL JE HRÁT, VNÍMAT HRU JINAK ZA JINÝM ÚČELEM

ÚPLNĚ BLBE KARTY NEZNAMENAJÍ, ZE MI OSUD NEPŘEJE A MÁM OPĚT. PROHRÁT, ZTRATIT..

ÚČEL JE HRÁT JINAK. PRO JINÝ VYZNAM

JÁ JSEM SE ROZHODLA, HRÁT TUTO HRU JINAK. 

 

MOC SI PŘEJEME ŽÍT SITUACE, KTERA NAVOZUJÍ NÁMI POŽADOVANÉ POCITY

SITUACE JSOU ČASTO PODMÍNKOU PRO POCIT. VYSNĚNÉ SITUACE NEBO POŽADOVANÉ ČASTO VZNIKLY JAKO KOMPENZAČNÍ, OPOZIČNÍ K VÝCHOVĚ, TRAUMATU NEBO V DOBĚ ZUZENEHO VNÍMÁNÍ A VEDOMI.

V SITUACÍCH, KTERÉ NEJSOU V SOULADU S. TOUTO POTŘEBOU KOMPENZAČNÍ, OPOZIČNÍ, BLOKOVOU, JSOU PRO NÁS NEPIJIMANE, NEPŘIJATELNÉ, ODMÍTÁNE, TRAUMATIZUJICI..

ÚČEL JE UMĚT MÍT EMOCÍ VŠEHO DRUHU PRO PŘÍTOMNÝ OKAMŽIK, PROŽÍT JI A BÝT DALE VE STAVU HARMONIE NEZÁVISLÉ NA SITUACI

TEĎ A. TADY PROŽÍVÁM NA PLNO.. DÁLE VYSTUPUJÍ Z RE AKTIVNÍCH SITUACÍCH EMOCÍ A HRAJU DAL HRU AŤ SE DĚJE COKOLIV. MOU HRU NA STESTI, HARMONII, ZDRAVÍ.. V KAŽDÉ SITUACI

BUĎ JÁ OVLÁDNU PO PROŽITÍ SITUAČNÍ PŘÍTOMNÉ EMOCE SEBE A SITUACI NEBO SITUACE OVLÁDNE ME NEBO OBOJE

OVŠEM ZA ÚČELEM HARMONIE, ROZVOJE, STESTI LÁSKY

POKID TO. TAK. NENÍ, JE POTŘEBA VE MNE NĚCO ZMĚNIT. 

 

GENUM POTŘEBUJEME DOPŘÁT RŮZNÁ VNITŘNÍ A VNĚJŠÍ PROSTŘEDÍ, ABY SE MOHLA UPLATNIT SAMOREGULACE VE VYJÁDŘENÍ. JEDNOSTRANNÝ TLAK Z DOBY DĚTSTVÍ, KDY NEMÁME VLASTNÍ VLIV CÍLENĚ MIRENY NA SVÉ GENY, JSME PLNĚ ODKÁZÁNI NA "BÝT TVOŘEN PROSTŘEDÍM," PŘEDEVŠÍM VNĚJŠÍM. VNITŘNÍ SE. PAK. ODVÍJÍ OD VNĚ XOD JÍDLA, POZOROVÁNÍ LIDI, VLIV LIDI A NAŠE.POCITY JAKO REAKCE. NA. TO. VŠE.

V DĚTSTVÍ JSME "BEZMOCNI"

POKUD SI BĚHEM ŽIVOTA NEUVEDOMIME TVOR IVOU SILU DĚTSTVÍ A ŽIJEME STSLE TOTO PRIMÁRNÍ NASTAVENÍ, NAŠE. DĚTI DĚTI TUTO ZÁTĚŽ NA GENECH I EPIGENU, ČILI VLIV NAŠEHO CHOVÁNÍ, POCITU, ŽIVOTNÍ STYL..

JE OBTÍŽNE SE OSVOBODIT, ALE TATO DOBA UMOŽŇUJE ČÍM. DAL. SNAZŠÍ CESTU, POKUD SKUTEČNĚ CHCEME A KONAME. PRO NÁPRAVU A ZNOVUNALEZENI SEBE..