Proč je člověk nucen odkládat činy, J. Ina Pokorná
30. 1. 2018
Proč je člověk nucen odkládat činy, J. Ina Pokorná
[20:22, 23. 1. 2018] +420 603 308 020: PROČ JE ČLOVĚK NUCEN ODKLADAT
Každý, kdo má potřebu odkládt činnosti – jakékoli, ať je to cvičení, práce,, učení, má k tomu PÁDNÝ DŮVOD,,protože je veden jednou svojí emoční a pocitovou částí z podvědomí. tato emoční a pocitová část má zkušnosti z dřívějších dob, dětství a dospívání. A ta zkušenost PRVOTNĚ ŠPATNÁ Stejně je to u lidí,, kteří hledají novou práci, nebo např. partnerský vztah a nedaří se jim.
Můžeme nazvat VĚDOMOU TOUHOU to, co chceme, např. být štíhlá a cvičit, nebo se učit, nebo mít dobrou práci, nebo mít harmonický parnerský vtzah.
Co se stane v okmažiku, když má dojít na cvičení, učení, vyhledání si nové práce, nebo seznámení se, v těle? Co může zapříčinit odklad v té činnosti? Jak pracuje podvědomí a vědomí? Odkud se vezme ten hlas, který řekne – např. ještě se podívám tady na facebook, a pak na to vlitnu, nebo ještě si něco sezobnu a jdu na to, nebo půjdu ještě za psem , nebo kočkou se pomazlit a pak to pofiči
Pro lepší předstatvivost popíšu co se odehrává v podvědomí a vědomí malého díítěte a jak pak toto ovlivnuje následné přítomné okamžiky v dospělosti.
V dítěti vznikne emoce , zlost, radost, je autentická, dítě demnostruje smíchem, nebo vztekem pocit, přichází dospělí, rodič, prarodič, učitel. – napomene nebo okřikne dítě, že tento projev není v pořádku (z jakéhokoli důvodu, jsme v obchodě, tady se to nehodí, ve škole, na rodinné oslavě ad.) Nebo – to,co jsi napsalo je špatně, to , co jsi nakreslilo není přesně podle předlohy, tělocvik – ten přemet musí být ladnější, nebo to nádobí není dobře umyto, nebo musíš mít sourozence rád, musíš být ve škole hodná/hodný….
V dítěti se autetnická reakce zastavuje , dívá se na autorttu, když je to rodič, chce mu maximálně vyhovět. Jeho energ. systém duše říká něco takového jako „aha – toto nesmím, máma, tato bytost ,comám tak moc rádo, to z čeho jsem vzešlo, a táta, se na mě zlobi, to dělat nesmím, tak jak to mám udělat správně? Stejně učitel – abych dostal dobrou známku a nenazlobil maminku a tatínka, musím to udělat dobře, aby se pak učitel nezlobil….
Vyvstává vědomá část a dítě přebírá od prostředí, jak to má vypadat. Co má udělat, aby dostalo lásku. PROVOTNĚ CHCEME JAKO DĚTI VYHOVĚT. V ten okmažik se začne souběžně tvořit i další část osobnosti - hlas – kontroluje – říká něco jako – „tak – toto nebylo tedy ok., tento můj autentický projev, tady v této reakci jsme lásku nedostali, naopak, jsme byli radikláně zastaveni- takže kdykoli budu mít tuto reakci, tak to musím zastavit. TAKTO VZNIKAJÍ V KAŽDÉM Z NÁS DO 8 LET VĚKU , PODVĚDOMÉ PROGRAMY A OD NICH SE PAK ODVÍJÍ JAK SE CITITME V DOSPĚLOSTI V PROSTŘEDÍ, PRÁCI, VZTAZÍCH…
Jdeme dál a máme zde dospělost.
PŘÍKLAD ODKLADU OKLADU CVIČENÍ.
Vědomá touha – civičt, necítím se dobře – měla bych cvičit. V okamžiku, kdy se chystá žena ke cvičení, přepadne ji únava, začne všechno možné pobolívat, příjde jí myšlenka – no s takto bolavým tělem, to se ještě víc odrovnáš. Odložíme to. To nejde, tělo jasně ukazuje, že cvičit nemáš…
Stalo se to, že z podvědomí VYVSTALA EMOČNÍ ČÁST Z DĚTSTVÍ SE ŠPATNOU ZKUŠENOSTÍ NAPŘ. 7 LET, 8 LET, nebo i dříve, když dítě spadne a řekne mu rodič – ty jsi trdlo. Je to stud z prvních dětstkých událostí např. ve škole, kdy se dítě snaží a učitel má takové poznámky, že se dítě citit zesměšněno . vzniká trauma poškození osobnosti. TATO ČÁST DÁ Z JINÉ DOBY ČASU A PROSTORU Z PODVĚDMÍ IMPULS DO VĚDOMÍ , A DO VĚDOMÍ PŘÍCHÁZÍ MYŠLNEKA PŘÍJETALNÁ PRO PŘÍTOMNOSTI - Frekvence pocitu a emoce z podvědomí obsadí tělo a chce zabránit dalšímu zesměšnění. Proto začne např. bolet tělo, žena jde ještě prát, musí se psem atd. a na cvičení se nedostane.
PŘÍKLAD PARNERSKÉHO VZTAHU
Žena touží po muži, její touha je velká, když už se s mužem seznámí, a určitou dobu se stýkají, najedou ženě začne muž vadit v sitaucích, gestech,
Podvědomí aktivuje traumatizující zážitky z dětství, přístupu matky k otci , který neřešila, vydržela. může se přidat i trauma ze sourozence bratra, , chybný soudící postoj rodičů k ní a sourozenci - muži v dětství této ženy. Podvědomí má zapsáno, že muž je ohrožení pro ženu – dítě milující matku za každých okolností vyhodnotí – matka emočeně trpěla vedle otce. Bratrovi bylo nadržováno.
Podnět z podvědomí – muž jang je ohrožení – prostoupí tato část tělo – do vědomí vyjde pocit s myšlnkou , co všechno na muži je špatně, jak hrozně se vedle něj cíti.
Jenže když je muž v práci a je žena bez něj , velmi po něm touží. Když ho vidí, vzniká rozpozr v ženě.
PŘÍKLAD HLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ
Jdete na pohovor, jste připraeni, práci chcete, Příjdete tam, vše probíhá v pořádku a pak vás uvnitř něco znejistí, uděláte, nebo řeknete něco, co vás může ohrozit v příjetí.
Tady z podvědomí vystane část, která má zkušeno z dětství, větišnou zážitky pocitů zesměnšnění ve škole, Tělo v pár vteřinách obsadí část osobnosti vzniklé v době chození do školy, může odstřelit mysl, může se zhoršit koncentrace, příjde stres, znejistí se verbální projev.
To, co můžete v sobě vnímat po těchto zkušenost je NAŠTVÁNÍ NA SEBE, NA TO, CO VÁM KAZÍ VĚDOMÉ TOUHY, a můžete v sobě upevnit to, co už započali rodiče, nebo učitelé a vy v sobě utvrzujete jako dospělí.
ŘEŠENÍ
Všichni jsme složení z různých pocitových, emočních částí z dětství, z dospívání, to jsou ty naše JA. Všechny k nám patří. Do jednoho! I ty, co nám sabotují a kazí přítomné vědomé touhy. MAJÍ K TOMU DŮVOD – ONY JSOU NAŠE OBRANY Z DĚTSTVÍ. A DÍKY NIM JSME ZVLÁDLI ŠKOLU, NESPRAVEDLIVÉ SOUDY OD RODIČŮ. A I TYTO NAŠE ČÁSTI SI ZASLOUŽÍ UZNAT.
Nebudou škodit v okamžiku, kdy je začneme v sobě vidět, pozorovat. Potřebujeme docílit toho, aby naše část vědomé touhy, šla vedle této části, co je v obraně a odporu a my si myslíme, že nám škodí. TA ČÁST NENÍ NÁŠ NEPŘÍTEL, ONA TO MYSLÍ DOBŘE, ONA MÁ JEN ŠPATNOU ZKUŠENSOT Z MINULA.
Hodně jsem začala používat techniky Teal Swan – použít tělo, jako hmotu pro prostoupení těch emočních částí, které potřebují být zviditelněny z podvědomí, nebo tu, co vám ted popíšu.
Zavřete si oči – odevzdávám se do proudu své duše a jejího vedení.
Ptám se z pozice přítomnosti např. Ina 23.1.2018 jako třetí osoby, která je milující a soucitná, použijí vědomou mysl (pokud jsem ven z emoce) jako prostředníka pro tyto své části jak sabotující, odporující tak pro tu vědomou.
Ptejte se jí – co chceš, co potřebáješ, co teď cítíš? Snažím se tě nesoudit, učím se mít pochoponení pro tvoji emoční bolest z minulosti.
Ptám se dál – kde v těle citím tuto bolest? Nechte se vést, dejte si ruku tam kam vás povede, vnímejte to místo s láskou ,uznáním a soucitem a porozuměním, budete citit tlak, vnímejte tlak, bude se vám chtit plakat plakejte. Budete citit zlost , zkuste jinechat projít tělem TYTO EMOCE A POCITY NEJSOU Z TÉTO DOBY. Jsou z podvědomí. budete slyšet hlas typu máš dát ještě pračku, jdi se psama, ještě večeře, jsi v tom moc dlouho…. Znovu je to STUD, který se bojí, když půjdete v pocitu hlouběji, že budete citit znovu bolest. Vše mám za sebou, to, co vnímám jsou neoduznané části mě z dřívějsích dob.
POROZOVÁNÍ A VŠÍMAVOST – těmto částem mohu přirovnat k např. rybičce v akváriu – díváte se na ni, NEURČUJETE JI SMĚR, KAM MÁ PLAVAT, jen ji s láskou, soucitem pozorujete,
Vaše emoční já VÍ JAK SE UZDRAVIT, ONY TO VÍ, KDYŽ JSOU SPRÁVNĚ POZOROVÁNY S UZNÁNÍM.
Uleva příchází rychleji s častějším trénováním – stačí pár minut denně , věnovat sobě pozronsot a těm částem, tkeré to potřebují.
Toto je z mého pohledu forma čištění. Pracná na vnímání a čas , ale také ta nejúčinnější.
Dodatek: Jeden z důvodu proč si nevěříme je, že se v nás pere více částí, vnitřní boj a válka mezi hodnou holčičkou a chlapečkem a zlou holčičkou a chlapečkem. Pokud budeme chtít jakoukoli emoční nebo pocitovou část v nás změnit zvlášť tu negativní., dáváme tím nepřímo najevo, že je s námi něco špatně. Prohlubují se tak trhliny, propasti v nás, A my potřebuje tyto části v nás PŘIBLÍŽIT K SOBĚ – čili sjednotit, scelit– tak jak to chce vesmír, nebo jestli chcete universum, Bůh, zdroj. Tak jako to chtějí duše, v tělech- vedou evolučně těla ke sjednocení – JEDNOTE, a univerzum nerozlišuje dobro a zlo a nezná válku. duše vzešly ze zdroje z JEDNOTY. LÁSKA JE NEJVYŠŠÍ FREKVENCE UNIVERSA A VEDE K JEDNOTĚ.