Dyslexie a dysgrafie
Dyslexie a dysgrafie
MVDr. Simona Müllerová, 11. června 2013. Korektura textu: MVDr. Dagmar Peterová
Dyslexie a dysgrafie není vada, ale nadčasovost. Pokud jste v alfa-hladinách meditace, je pořadí písmen ve slově nedůležité. Způsob myšlení a konání, zařazení do skupiny dyslektiků je jiné, dnes můžeme říct nadčasově moderní. Problém je v tom, že jsou a byli vychováni generací tzv. starou, konzervativní, materialistickou a neduchovní. Místo rozvíjení vcítění a myšlení a vnímání oběma hemisférami, byli potlačováni, deptáni a jejich sebedůvěra byla velmi poškozena.
Pokud naučíte dítě nějak meditovat a vysvětlíte mu princip jeho jiného vnímání a projevu, naučí se to používat tak, že nikdo ani nepozná, že je dyslektik a dysgrafik. Já jsem naprosto zdravá, v beta-vlnách nemám problém s písmeny. Moji studenti a klienti, čím jsou hrubohmotnější, tím větší problém mají s texty psanými v meditaci bez oprav. Přesto víme, že jsou úplně v pohodě čitelné, jen je nutné vnímat větu jako celek, pocit, oběma hemisférami a zejména pravou. Jde principiálně o nový dnešní pohled na svět, celostní medicína, vnímat vše jako celek. Sám sebe cítit v jednotě s přírodou, s lidmi…to chybí starší generaci a mladí, vychovaní postaru, se oddělují, přestože mají vysoce vyvinutou duši a tělo na dnešní princip duchovna, života a komplexnosti.
Dnešní společnost je pořád ještě řízena autoritami staré generace. Proto jsme srovnáváni s tabulkami, normami, ve škole, ve zdraví, žádné respektování individuality, odmítání individuální specifické cesty k cíli. Např. cíl zdraví, cíl čtení… poškození tabulkovou medicínou a školou je pak tak velké, že jedinec šťastný, zdravý, ale nestandardní onemocní vlivem, tlakem názoru autorit a předpisů.
Evoluce tlačí a vede k jinému způsobu vnímání a vyhodnocování celého života, s ohledem na jednotlivce i na celek. Záleží na vás, jak rychle to pochopíte, přijmete a zda budete žít tabulkové hodnoty průměrného Čecha nebo sami sebe…